Maminky, máme pro Vás 6 tipů pro zlepšení nálady

Maminky, i my si někdy musíme odpočinout a odreagovat od každodenních aktivit s našimi nejdražšími dětmi. I když pro nás děti znamenají celý život, nesmíme zapomenout na to, že k naší spokojenosti většinou potřebujeme i trochu času samy pro sebe. Tím nemyslíme být celý den od rodiny, ale i jen chvilička během dne může pozitivně ovlivnit Vaši náladu a také vztahy s dětmi. Udělejte si během dne alespoň 30 minut samy pro sebe, vyberte si aktivitu, u které se můžete dobře odreagovat a zapomenout na každodenní starosti.

Máme pro Vás 6 tipů, které Vám mohou přinést do života více pozitivní nálady. Nezapomeňte na to, že nemusíte aplikovat všech 7 aktivit najednou, ale pokud se pokusíte alespoň o jednu nebo dvě, jsme si jisti, že pocítíte pozitivní změnu. A každá pozitivní změna se v životě počítá. 

1. Meditace a jóga: nemusíte být spirituálně založeni, abyste mohly na chvíli jednoduše zavřít oči a vypnout. Zavřít oči, zhluboka se nadechnout a v duchu si říct, za které věci jste životu vděčná a na co byste se chtěly v životě více zaměřit - co Vám dodá pocit naplnění. Jóga je také skvělá forma odreagování a protažení v jednom. Najděte si na youtube instruktážní video a následujte. Nebo si jednoduše zapněte relaxační hudbu a praktikujte jednoduché jógové pózy. Nemusí to být složité a nemusíte být ani přihlášena v jógovém studiu. Moc nepřemýšlejte a jednoduše to udělejte. Malé denní kroky mohou vést k dlouhodobým a větším změnám.

2. 15 minutové cvičení denně: nemusíte chodit neustále do fitka nebo každý den běhat abyste se cítila dobře. Ale můžeme Vám zaručit, že i 15 minutové cvičení denně Vám dodá více energie a lepší formu. Zaměřte se na efektivní cvičení.

3. Zdravé jídlo: koneckonců ve větě: “Jsme to, co jíme.” se skrývá mnoho pravdy. Zaměřte se více na svůj jídelníček  a potraviny, které by Vám mohli pomoci se cítit lépe. Zase, nemusí se jednat o žádnou dietu, prostě se jen mějte rádi a přijímejte do svého těla zdravé věci, alespoň čas od času. Věřte nám, že se Vám tělo časem krásně odvděčí. Budete sama překvapena, jak zdravá strava může ovlivnit nejen Vaši krásnou pleť a tělo, ale také Vaše myšlenky. 

4. Jít do postele včas: spánek se velmi důležitý pro to, abyste měla po celý den dostatečnou energii na Vaše děti. Snažte si dopřát více spánku. Víme, že Váš spánek závisí také na spánku Vašich dětí. Snažte se tedy také pomoci dětem k vytvoření zdravých spánkových návyků. Napsali jsme pro Vás nedávno tipy, jak zlepšit spánek Vašich dětí - přečtěte si je. Ke kvalitnějšího spánku Vašeho děťátka přispívá také kvalitní povlečení, nádherné baldachýny, praktické zavinovačky a mantinely, pohodlná hnízdečka či deky. Mrkněte se na celou naši nabídku v sekci Postýlka.

5. Oblíbená hudba či psaní deníku: nechte se unést hudbou. Hudba dokáže divy. Jedna písnička může zcela změnit Vaši náladu po zbytek celého dne. Některé maminky doporučují také psaní deníku. Psaní nemusí být dlouhé, ale můžete si připomenout, co jste během dne zvládly a co musíte zařídit další dny. Napište si do něj také Vaše přání. Říká se, že pokud si přání a povinnosti napíšete den předem, Váš mozek bude tyto věci již během spánku zpracovávat a následující den již budete lépe připravena tyto povinnosti plnit a přiblížit se Vaším přáním. 

6. Horká sprcha a vana: někdy stačí úplně jednoduchá a každodenní aktivita - horká sprcha nebo vana. Poslechněte si k tomu Vaši oblíbenou hudbu, zazpívejte si, prostě vypněte. Alespoň na chvíli.

S láskou, 

Vaše Babydeco

 

HLEDÁME MAMINKY S PŘÍBĚHEM!

Inspirujte a motivujte ostatní maminky svým zajímavým příběhem. Hledáme maminky, které by se rády podělily o své zkušenosti, tipy a příběhy. Vaše příběhy budeme pravidelně sdílet na našem novém Babydeco BLOGU a také na našem Instagramu.

Kontaktujte nás na info@babydeco.cz nebo do zprávy na našem Babydeco Instagramu. Budeme se na Vaše zprávy těšit!

S láskou,

Vaše Babydeco 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení